06...alldeles för tidigt..

Jäkla Sookie. Hennes fel alltihop. Klockan är 06.38 och jag har sovit i 1,5 timme i natt! Whoop, whoop! Låg och läste som jag alltid gör och råkade läsa nån passage i boken som var läskig och sen kunde jag inte somna. Typiskt. Är jag 12 eller?! Ser vi rysare så får P följa mig till badrummet sen för jag vågar inte gå själv, samt att jag mycket nogsamt ser till att ha fötterna under täcket. Jag är nog 12.

Inte helt oväntat har jag en kaffekopp framför mig och jag tänkte knåpa lite med bloggdesignen. Den vill inte bli som jag vill att den ska vara. Märkligt nog funkar det bäst att göra sånt okristligt tidigt på morgonen medan hjärnan är tom på andra intryck. Ibland helt tom.

Friska -24 ute och världen ser ut som ett vykort. Tror träden håller andan för att det är så kallt..


Tyck till
Postat av: Miriam

-24 är inte frisk någonstans.

2011-02-22 @ 21:34:25
URL: http://bloggiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0