- 30 i dag med?

Jag vaknade, hasade till köksfönstret och sen dog jag lite. Ännu en morgon med -30 ute. Är så seriöst less på det nu! Måste säga att jag beundrar alla som vandrar iväg till bussar, iskalla bilar eller rent av går till sina arbeten. The young and the restless som byltar på sig kläder värdigt en Alaskaresa bara för att gå 5 minuter till bussen för att ta sig till skolan. Det finns ytterst få tillfällen när jag är glad över att jag inte behöver göra allt detta. This is one of them. Om inte the secret Millionaire bestämmer sig för att flyga här över och slänga hinkvis med pengar från himlen så stannar jag nog inne idag. Kanske fixar och joxar lite med symaskinen. Den stirrar på mig nämligen och säger att jag har massor av projekt som väntar. Gäller bara att få tummen ur det berömda...Kanske jag ser en film senare och klottrar några ord om den i Movie time?

Ha en bra dag i alla fall ni tappra köldtrotsare!


Tyck till
Postat av: Miriam

Hur ska en film få dig att sy? Gör det du är född för kvinna!!



Älskar dig :D

2011-02-24 @ 20:12:44
URL: http://bloggiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0