Mashed potatoes and movies

Vaknade denna morgon med ett huvud som kändes ungefär lika fullt av intelligens och substans som dåligt gjord potatismos. Så idag blir det inte mycket tänkvärt från mig. Har nog för många frågor på gång just nu för att kunna sortera ut nåt att dela med mig av. Istället blir det lite relationsknark, kärleksfrosseri eller helt enkelt lite gammal hederlig filmfrossa för hopplösa romantiker.

Se "no Strings attached" för att Anne Hathaway är bra i den och för att Ashton är riktigt rolig. Den har till och med en liten näsduksscen i slutet. Den bevisar för oss kroniskt sjuka att vi visst är värda kärlek. Läs med viss ironi kanske..

Se "Just go with it" för att den är bitvis hysterisk och ändå lite söt. Adam Sandler ser lite sliten ut men humorn finns där. Spelar lite på fenomenet att man jagar kärlek bara för att upptäcka att den finns mitt framför ögonen på en.

I kväll ska jag se "Water for Elephants" för att jag vill se om Twilightgrabben faktiskt kan agera vilket ryktet säger att han kan. Men fan ta dem om de är elaka mot elefanterna i filmen.

Och sist en liten reminder om att Dr Who har premiär igen den 27e på BBC. Wiho! Dessutom är David Tennant med i första avsnittet. För er som inte är hopplösa nördar så är David den förre doktorn och i mångas tycke den bäste.

Mer kaffe är en nödvändighet.




Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0