Tvagning och huvudlagning

Om man skulle masa sig ner till bastun och dra en lördagstvagning? Och sen självdö med en godispåse i soffan framför en film? Låter inte alls som en dålig plan. Har en mosig dag idag. Migränen kom på besök och jag känner mig halvhängig efter det. Det är öken att ligga i sängen hela dagen så jag hoppas att bastun ska få nacken att slappna av en aning så kanske det släpper lite spänningar= mindre migrän. Maybe...

Har suttit och drägglat på nagellack en god stund och hittar massor av färger jag vill ha men å andra sidan så har jag en hel del redan som jag faktiskt inte ens testat. Shame on me! I går köpte jag ett NailArt-lack, svart med yttepyttesmal pensel så idag har jag blå naglar med svarta ränder. Gotta try it liksom!

Nu ska jag knata ner så ha en trevlig och mysig lördagkväll alla där ute!

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0