Ooops

Bloggen blänger på mig för att jag inte skrivit på flera dagar så nu får jag blidka den med ett litet inlägg i alla fall. Det verkar som att det blir party i kväll för oss. Trevlans! Är 1,5 evighet sen sist känns det som. Måste ha varit veckans bästa timing att jag färgade håret för nån timme sen. Ska bli kul att se om det syns nån skillnad. Är såpass mörk så jag misstänker att det kanske blir lite rött skimmer mest.

Ska dyka in i garderoben och ha ångest för att jag inte hittar något att ha på mig. Kan aldrig bestämma mig. Är ju bekvämast i jeans men det känns för trist att ha det när man ska ut. Klänning it is then! Frågan är bara vilken. Pust.

Ha en trevlig lördag!


Tyck till
Postat av: Popruta

Jag hittar ALDRIG nåt att ha på mig när jag ska ut, trots att jag shoppat dagen innan. Det är ett mysterium det där... :-P

2011-04-11 @ 10:48:26
URL: http://popruta.se
Postat av: Helen

Att det är! Det blev svart kavaj med trekvartsärm, röd/vitrandig tröja a la 80-tal från Zoul, svarta brallor, svarta strumpor med röd blomma som syntes och de röda skorna! Himla nöjd för att jag klev out of my comfortzone. =)

2011-04-11 @ 23:52:49
URL: http://evangelinescorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0