Friday!

Jahapp! Då var det fredagkväll då. Jag tänker bädda ner mig i sängen och se Harry Potter lite senare. Te och mörk choklad blir kvällens onyttigheter för min del. Dagen har passerat i makligt tempo faktiskt. Var ute med katterna på baksidan en stund och det var uppskattat. Floppen traskar ju runt själv med sin 15 m långa lina och skulle aldrig drömma om att smita men Milou är av annan kaliber...tog på henne en sele idag bara för att testa om hon alls skulle gå med på det. Resultatet blev katt i stealth mode-läge, en riktig lowrider! Dock fick hon ju lite mer frihet på det sättet då jag fäste en kortare lina och gick runt med henne hela tiden. Grejen med henne är att om hon känner att linan tar emot så får hon spatt! Ett knyck med kroppen och hon är ute ur selen och på väg mot nästa stad! Tricky business det.

Hoppas alla har en trevlig fredagkväll!


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0