Viva La Diva? No way.

Lacket rök så det dånade. Efter 2 varv såg det förjävligt ut och efter TVÅ  timmar hade det ännu inte torkat ordentligt. Det är sista gången jag köper Viva La Diva- lack. Never again. Jag vet inte om jag har kronisk otur eller vad det är men inget av deras lack funkar för mig. Konsistensen är hemsk och torktiden för lång. Bleh! Ska testa tunna ut det och se om det blir bättre, annars ryker det i papperskorgen inom mycket kort.

Finns det någon med positiva tankar om VLD:s lack så kommentera gärna och tipsa mig om vad/hur jag eventuellt gör fel. Kan lacken jag köpt varit gamla? Förvarats knasigt så de klistrat till sig? Eller är det bara så att deras cremelack är besvärliga? Do tell!

Har just nu nakna naglar och det är en ovanlig syn. Ska slänga på mitt älskade mörkgrå lack från Depend istället.

För övrigt är det -17 ute, wooho.




Tyck till
Postat av: M

Och jag som älskar VLDs lack, köper inga andra. Hållbarheten är i mitt tycke bäst av alla lack jag provat, speciellt deras genomskinliga med uv-skydd. Sitter perfekt i en vecka trots att jag ofta har händerna i vatten eller snickrar/målar osv :)

2011-10-07 @ 10:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0