Nellygodis

Kikade in på Nelly och hittade 3 klänningar jag lätt skulle kunna ha på mig exvis på nyårsafton. Jag brukar inte gilla "oneshoulder" men den blå var riktigt fin! Den svarta hade så snygga ärmar och den blommiga vet jag inte varför jag gillar, jag bara gör det! =)



Vad som händer på nyår har jag än så länge ingen aning om, men jag hoppas det blir någon form av jättefest. Vore kul att klä upp sig till tänderna och vara riktigt glamourös! Till det hör ju att ha killersnygga skor och dessa hittade jag på Nelly när jag ändå var där och kikade...Lite besviken på deras pumpssortiment då jag faktiskt bara hittade ett enda par som var lite annorlunda och stack ut från mängden. Enligt min smak då. Den vinrödlila färgen tycker är helt fantastisk!



Jag skulle lätt kunna ha en sån där walk-in-closet full med skor från tak till golv då skor är en stor passion jag har. Det är sån skön känsla att ta på ett par riktigt snygga skor, även om man inte är så uppklädd i övrigt. Jeans, en snygg top och ett par killerheels är en outfit jag ofta haft på mig när jag gått ut.

Nu ska jag kika in på Tastelines hemsida och leta recept på matmuffins! Det ska bakas idag och det lär bli gott misstänker jag!


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0