Träningsdagboken

Dagens pass innebar en ökning av vikterna i alla moment så jag är jättenöjd! Sjukt trött i musklerna men med tanke på att jag inte tränat sen i torsdags så kändes det så skönt att plågas lite extra! Tror man blir lite självplågare..Balansövningarna går framåt. Idag trillade jag ner en gång för att jag tappade fokus och det är en jäkla skillnad mot förra gången när jag tillbringade mesta tiden med att kliva upp och ner.

  • Benpress:48 kg (ökat 7 kg) 3 x 15
  • Triceps: 22 kg (ökat 4 kg)  3 x 15
  • Mage: 20 kg x 10, 30 kg x 10 och slutligen 35 kg x 10. Blev en ökning med 15 kg= happy!
  • Rumpa: 30 kg (ökat 10 kg) 2 x 10 per ben
  • Rygg/axl: 20 kg, 3 x 15. Är svag i ryggen så där får jag ta det lugnt. Tar mycket på skuldrorna och axlarna.

Tyck till
Postat av: Popruta

Grymt bra jobbat! :D Haha jag är alldeles för klen för att orka gyma, så jag är imponerad! :D

2010-12-02 @ 08:02:53
URL: http://popruta.se
Postat av: Helen

Och jag skulle inte orka springa ens om jag var jagad av en rabiessmittad, förhistorisk sabeltandad!

2010-12-02 @ 18:44:57
URL: http://evangelinescorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0