The weather outside is frightful

God morgon! Matat katterna, käkat frukost, läst tidningen och konstaterat att det är kallt ute idag. -13 låter inte så muntert. Låter inte som långpromenad a la tokmotion heller. Huua. Blir nog att leka med hantlar idag istället. Har fortfarande ont i ryggen sen jag lyckades resa mig fel/för fort och slog ryggen i ett lådhörn som stack ut. Rätt i en kota PANG! Så vuxen jag är kände jag mest för att stortjuta just då. Anyhow. Nån sorts vardagsmotion ska man väl lyckas peta in idag även om det är lite väl kallt för att promenera nån längre sträcka.

Nu vill Milou att jag i egenskap av matte ska lägga mig ner så att hon får sussa på min bröstkorg. Vem är jag att neka henne detta lilla nöje?

Tupplurstajm!

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0