Tea, nails and a big no no!

Seriöst? Hela Lanvinkollektionen slut på webben? Jag tror inte att jag skulle ta på mig ett enda plagg ur den. Ett stort fett nej för mig..för plåttrigt för min smak!

En sak jag börjar ångra är mitt beslut att måla naglarna tokljusgröna med Viva La Diva's nr 14. Förvisso brukar krämlack vara lite jobbigare att applicera men detta är ju löjligt. Det är som klister! Om jag mot förmodan inte tar bort det så ska jag försöka slänga in en bild. Hoppas på att överlacket räddar naglarna för nu är de randiga och fula. Jäddra kletlack. Dock har jag ett uberfint glittirigt lack (gröna pytteglitter) som kan göra det hela roligare. Hm? Kanske kan vara nåt.

Beställde lite träningskläder i går förresten. Har konstaterat att i princip ALLA toppar för kvinnor är v.ä.l.d.i.g.t korta och supertajta och det känner jag mig inte bekväm att träna i. Alltså, i jakten på en lite längre t-shirt så ramlade jag in på Catalogs tokrea där jag hittade 2 st på herravdelningen för dryga hundringen per styck! Himla trevligt. =) Så nu kan jag träna utan att oroa mig för att linnet ska åka upp hela tiden. Värsta jag vet. Idag träffade vi "vår" tränare som satte ihop ett program till oss som vi ska börja köra från och med i morgon. Jag känner mig tokpeppad!

Nu te! Köpte en gammal favvo idag, nämligen Earl Grey Collection. Den med rysk och persisk EG. Så himla gott!






Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0