Polish your nails

Kikade runt lite i nagellacksdjungeln därute och sprang på lite nyheter inför våren. En del av dem var riktigt fina så jag måste ju dela med mig av bilderna! Först ut är ORLY och där blev jag kär det blå och det gröna genast. De ska jag hålla utkik efter när de kommer ut!



Sen har vi China Glaze och återigen faller jag för det blå och det gröna, First Mate och Starboard. Det verkar vara ett mönster hos mig, att jag alltid ser blått och grönt först. Vid en noggrannare titt så skulle nog Below Deck, Sea Spray och Pelican Gray få följa med hem också.



Sist men inte minst hittade jag en riktig godisbit från Lancôme! Jag menar, TITTA på glittret! Jag blir alldeles till mig!


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0