Phew

Crosstraining är jobbigt. Jag har apont i hela mig. Kan bero på att jag inte riktigt visste hur man ska ändra inställningarna (instruktionstimme i morgon..) och körde en aning mer än jag riktigt klarar. Aja, hej träningsvärk!

Ska äta middag och sen självdö i soffan samt gratulera mig själv till veckans tråkigaste inlägg. Känns som att hjärnan sakta ska rinna ut genom öronen och jag vill bara sova. Men efter lite mat och vatten kanske man känner sig lite piggare? Får hoppas på det. Top  Model i kväll och jag hade väl tänkt se det. Fördel då om man kan hålla ögonen öppna och inte slocknar helt.

För övrigt har jag en liten snarkande Milou i knät.. <3


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0