Ny design!

Har fått ny bloggdesign som synes! Jag är väldigt nöjd och glad över den! Om ni kikar in hos Miriam så kan jag berätta att det är hon som gjort om min design. I kväll gör jag just inget annat än kikar på tv. Först Grey's och sen Nikita. Har nu sett några avsnitt av den och den är inte alldeles tokig så här en onsdagkväll.

Fryser gör jag hela tiden också och jag fattar inte varför. Det är 22 grader i huset så jag borde inte frysa. Märkligt. Ska nu linda in mig 102 varv i min filt och dricka en kopp te..igen. Funderar på att ha en till kategori som ska heta "gnällkärringen" där jag kan förfasa mig över irriterande saker i tillvaron, vad sägs om det?

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0