Mornings should break!

*Gääääspa* Alltså seriöst. Påminn mig igen varför morgnar är bra? Jag tycks glömma det emellan varven när jag inte kan titta ut genom köksfönstret och på rak arm säga om huruvida det är natt eller dag. Klockan säger käckt och hurtigt att det är morgon och likaså skriker tuppen, om vi haft någon, att det är dags att vakna nuuu! Mitt innersta väsen vrålar i protest! Jag somnade ju nyss? Det är svart ute, det måste vara natt! Katterna vill ju inte ens kliva upp? Min sköna säng har väl aldrig känts så perfekt varm och skön. Trots alla bra argument förlorar jag och tvingas upp. Det är därför jag bloggar när klockan nu är...06.55 pip. Det här inlägget passar totalt in i min nya kategori, om jag lyckas hålla ögonen öppna nog länge för att skapa den...Förresten..."Morning has broken" handlar väl om att morgnarna går sönder, går åt fanders och liknande, eller hur? Det är väl ingen som minns den längre ändå och kan protestera.

Dessutom har jag slut kaffe. Bara det! Inser ni vidden av katastrofen?





Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0