Kvällsrapport!

Ett litet småtjat om Idol då...

Jays kilt var cool, Olle sjungande Elton= ♥, Minnah gjorde det bra och Linnéa, min Linnéa var som vanligt helt otrolig! Jag väntar redan på hennes skiva. Det lustiga med Idol är ju att den man verkligen gillar ska man ju hoppas kommer på andra plats. Vinnarna blir ju lite mer bundna.

Ennihu..har sällan varit så trött som idag. Vi kom hem från träningsintrot, peppade till max och på söndag kör vi vårt första pass! Börjar lite försiktigt med ett Core-pass, dvs mage/ryggträning på matta. Lär ju ändå vara stendöd efteråt. Däckade med min ljudbok en timme och jösses vad det var skönt! En bekant till mig kallar det Tantlur och det köper jag rakt av! Tantlur med Torchwood i örat är helt okej faktiskt.

Lär ju inte få ur mig mycket vettigt denna afton så jag tar och ser lite hjärndöd underhållning på tv'n istället!

Sayonara!

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0