Knock, knock, knock....Penny??

I dag har jag kikat på radarbilderna över vädret i södra Sverige och milde gud vad det har snöat! De har mer snö än här i norr vilket känns skumt. Väldigt skumt. Fick hem M i alla fall efter att de bytt flygbolag på Landvetter då flyget från Stockholm var över en timme sent. I alla fall..vädret är visst på väg hit så det är väl bäst att man letar fram täckbyxorna.

Sitter och ser Big Bang Theory och garvar läppen av mig. Avsnittet där Sheldon betingar Penny att göra som han vill genom att ge henne choklad! Älskar den serien. Den är fullständigt briljant! För att inte tala om avsnittet där Leonards mamma kommer på besök...Nu ska jag fnissa vidare och sen ska jag krypa ner i sängen med min ljudbok! Har äntligen petat ihop M:s gamla cd-spelare så den funkar! Ypperligt att avsluta kvällen med lite Dr Who.

BAZINGA!


Tyck till
Postat av: Miriam

Hahaha, Sheldon. Han är så fin när han ska försöka tankedöda någon.

2010-11-10 @ 20:53:17
URL: http://bloggiam.blogg.se/
Postat av: Helen

Hahaah ja..han är verkligen bäst!

2010-11-11 @ 00:26:19
URL: http://evangelinescorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0