Juliga pumlor

Årets första inlägg om julen! Kikade runt på Rustas hemsida och hittade en del juliga prylar för en billig penning. Vi brukar alltid ha tema på vår julpyntning och förra året gick julen i vitt och guld. Väldigt vackert och lite lugnare för ögonen än skrikfärger. Vi har än inte bestämt oss för vilken färg det blir i år men jag är lite sugen på en klassisk gran i allsköns färger och nedtonat i övrigt. Är inte mycket för plotter och tusen tomtar utan samlar hellre tomtarna på en hylla. Punktdekorerar helt enkelt. Blir lättare att plocka bort sen också så man inte hittar en bortglömd tomte i bokhyllan vid midsommar...

Här är en del av vad jag hittade:



Den svarta ljusstaken tror jag ska få bo här på köksbordet. Blir fint då köket går i svart/vitt. Hela familjen älskar ljus så det lär bli en hel del av den varan under jul. Jag samlar på ljuslyktor dessutom men mer om det senare!

Tyck till
Postat av: Miriam

Jag tycker vi ska ha svart och vitt och rött i köket, uppenbarligen, och en Disneygran i vardagsrummet. Eftersom jag är envis som synden och den sötaste i huset lär jag ju få som jag vill. Hehe. Bazzinnggaa!

2010-11-10 @ 20:55:27
URL: http://bloggiam.blogg.se/
Postat av: Lotta Aurell

Vad fint! :-)

2010-11-12 @ 09:33:27
Postat av: Helen

Tack Lotta! Tyckte också det! Kul att du tittar in här =)

2010-11-12 @ 15:51:44
URL: http://evangelinescorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0