H&M Fynd!

Kikade in på H&M och hittade lite fynd. Letar en snygg, röd klänning till julen samt något att ha på trettondagsafton då det alltid är stor fest på gång då. Skadar inte att börja leta i tid! Vet inte riktigt vad jag vill ha dock, men dessa tyckte jag var fina:



Väldigt trevliga priser också. H&M har ju tokrea nu så man kan göra en hel del fina fynd. Köper jag den svarta klänningen blir det nog stora örhängen med lite mer färg i samt kanske mina mörkröda killerheels. Brukar inte gilla rött och svart i kombination men kring jul känns det okej att ha det. Blir det den röda klänningen hade jag velat ha rött från topp till tå. Misstänker att det kan vara svårt att hitta en röd kofta i rätt nyans. Hade velat ha det just för helheten. If I'm gonna go red, I'm gonna go RED. Skorna har jag ingen bild på faktiskt, men de är av mörkröd mocka med hög klack och en liten dragkedja på ovansidan. Himla snygga! Cred för det ska Popruta ha då jag köpte skorna av henne! Trevligt med vänner som har samma storlek som en själv.

Nu mer morgonkaffe och kanske lite funderande på vilket nagellack jag ska byta till idag. Troligen blir det väldigt grönt. Länge sen sist!

Läs även andra bloggares åsikter om H&M, klänning, julfest

Tyck till
Postat av: Karusell

Åh! Om du kör rött måste du PM:a mig på FB, har en idé! :D

2010-11-30 @ 21:39:27
URL: http://lina.umea.com
Postat av: Helen

Done!

2010-12-01 @ 08:01:24
URL: http://evangelinescorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0