Frukt eller kakor, det är frågan

Puh och pust. Sitter i soffan med en tekopp och njuter efter en timmes promenad i oplogad snö. Det känns i benen vill jag lova men ack så skönt! Klurar och funderar på om man kanske skulle baka kakor av något slag då vi får besök i morgon eftermiddag. Frågan är bara hur jag ska kunna låta bli att äta upp kakorna själv i kväll? Knatade förbi Konsum på vägen hem från promenaden och köpte en massa frukt som ska bli kvällens gottis till Desperate och Cougar Town. Banan, äpple, päron, mango och mandarin blir en mumsig sallad!

Ska nog kika på lite recept nu och Tasteline är ett trevligt ställe med mycket gott! Inte för att jag inbillar mig att jag kommer upp i samma antal som på bilden, men nåt ska man väl kunna joxa ihop?


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0