Färgglatt

Jag älskar nagellack. Tycker det är en underbar känsla att leta runt i fyndlådorna efter nyanser jag inte redan har och plocka på mig billiga lack ungefär som smågodis! Depends lack är stora favoriter av just den anledningen. De är så billiga så man kan köpa flera stycken utan att gå under. Samlade ihop några bilder på Nail Of The Day och har väl tänkt visa upp fler färger bara mina naglar växer ut igen. Lyckades bryta av 4 naglar på mindre än en vecka. Måste vara personligt rekord det.

Först ut är en av mina favoriter, ett blått Dependlack jag använt så mycket att jag inte längre ser numret på flaskan. Bild nr 2 är samma blåa lack men med ett lager silverglitter ovanpå. (hu vilket kasst ljus på den bilden) Bild nr 3 är Depend nr 058, ett av sommarkollektionens lila lack. Jag brukar inte tycka så mycket om lila men det här var himla fint! Lite svårt att få bort men det kanske egentligen är en fördel? Sista lacket är också en stor favorit, Depend nr 169. Mörkgrått och täcker fantastiskt bra. Jag satte 2 lager och det räckte gott och väl.




Idag har jag svart lack som ryker i kväll. Får se vad det blir för kul då!

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0