Dag 4- Vad bjuder jag på för mat?

Oj, i det här huset kan det bli lite allt möjligt beroende på inspiration och tillgång. Har jag inspiration så blir det gärna goda grytor och gratänger, ofta med kyckling. Vi är tre stycken kycklingälskare! Fisk äter vi gärna och då i synnerhet lax. Rött kött äter vi nog bara på sommaren när vi grillar ute. Jag är inte så förtjust i rött kött egentligen så jag har inga problem med att skippa det. Pasta äts ofta och gärna ihop med nån smarrig sås. Det är svårt att beskriva egentligen, vad man äter, när man egentligen äter allt. Det är få saker som inte någonsin hamnar på mitt bord men ett är säkert: så norrlänning jag är så äter jag icke surströmming. No way.


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0