Träningsdagboken!

Whoop vad jag är nöjd idag! Kom till gymmet efter flera dagars uppehåll och bestämde mig för att mörda ihjäl mig på maskinerna. Sagt och gjort! Benpressen ökades till 61 kg och alla andra maskiner ökades också med mellan 5-10 kg! Lade till några fler moment också och testade löpbandet. Promenerade 2 km i rask takt och det var jätteskönt faktiskt. Dock behöver jag verkligen bättre skor om jag ska börja göra det kontinuerligt. "Flyes"- maskinen kan jag inte använda för den tar för mycket på min nacke och gör rejält ont på fel sätt så jag ska höra vad jag kan göra istället. Balansövningarna gick över förväntan idag. 3 kg hantlar i händerna och lyckades stå på bollarna ca 40 lyft utan att trilla ner! Yay!

Överpositiv som jag är just nu så ska vi dit igen i morgon. Först ett pass och sen en träff med tränaren. Ska bli roligt att se vad hon har att komma med för kul!

Tyck till
Postat av: Popruta

Bra kämpat!! :D Säger ju att du kommer bli hulken snart! :D 2 km på löpbandet är ju inte fy skam det heller, snart får jag bjuda dig hem till mig för en mil i skogen ska du se ;-)

2010-12-07 @ 14:55:11
URL: http://popruta.se
Postat av: Helen

Jaa vad roligt det vore! Varför ska du bo så långt bort för? Helt onödigt. =)

2010-12-07 @ 20:25:59
URL: http://evangelinescorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0