Packat om inte packad

I kväll flyger vi till Stockholm för att tillbringa julen hos min syster i Uppsalatrakten. Jag då som är flygrädd har förberett mig med att drömma om flygkrasch i natt. Det var ju roligt. Inte. Vet att det är mina knäppa nerver som spökar men man är ju så fånig så man börjar ju undra.

I alla fall så har jag lyckats packa ner täckbyxor, jätteluddorna, kappa, kläder för 10 dagar samt julklappar i en och samma väska! Och nej, den rymmer inte 200 kg. Syrran brukar alltid säga att jag är världsbäst på att packa men den här gången har jag nog överträffat mig själv. =) Bara därför kommer jag att upptäcka att jag glömt hälften när jag väl kommer fram.

Nu ska jag stampa iväg och klippa snedlugg! Har kikat på tutorials på nätet och det verkar inte särskilt komplicerat.


Tyck till
Postat av: popruta

God jul!

Hoppas resan gick bra :-)

2010-12-22 @ 18:47:25
URL: http://popruta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0