Någon som blir förvånad?

Bläddrade i Aftonblasket lite och såg några skvaller som fick mig att tänka "någon som blir förvånad"?

  • Jay Smith skippar rehab
  • David Hasselhoff har 2 flickvänner och hans senaste serie skrotas efter 2 avsnitt
  • Miley Cyrus röker saliva, super och har nakenbilder på nätet
  • Ingen Paris på Nicole Richies bröllop

Minst förvånad är jag över Jay Smith. Trodde verkligen nån att det var mer än spel för gallerierna?
Att Hasselhoff har 2 flickvänner är väl egentligen HELT förvånande. Mannen är en vandrande kliché. Att hans karriär inte är strålande förvånar mig däremot inte det minsta. Har hans hemska s.k "hit" i huvudet flera år efter att den plågade oss i tv. Huva.
Miley då? Knappt man blinkar ens.
Paris Hilton och Nicole Richie? Gäsp.

Det är dock lite roligt att Aftonbladet (Aftonslasket?) är en sån outsinlig källa till kändisskvaller! Kan roa mig i timmar att läsa den mer osannolika "nyheten" efter den andra. Konstigt att de tappat i trovärdighet- inte. Nu ska jag dricka upp mitt te och kolla vädret lite!

Tyck till
Postat av: Eva

Godmorgon.

Visst blir man lika trött på alla "nyheter" i den tidningen varje dag. Har dem så lite riktiga nyheter att skriva om så dem måste skriva en massa skvaller? Det är ju samma "nyheter" varje dag tycker jag.

2010-12-17 @ 09:20:36
URL: http://thebitcheva.blogg.se/
Postat av: Popruta

Jag gillar inte Jay längre, inte för att jag var ett så stort fan från början men nu gillar jag honom ännu mindre. Ppprft.

2010-12-17 @ 11:45:31
URL: http://popruta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0