MNY 757

Köpte mitt första MNY-lack för nån dag sen och har just slängt på första varvet. ÄLSKAR den! Lätt att applicera, torkar fort och färgen är underbart guldgrön. Vet några som varit missnöjd med den men för mig fungerar den ypperligt! Ska dänga på mina tre varv och sen försöka ta en vettig bild! Tre varv behöver den då den är väldigt ickeopak.
Så klart köpte jag matchande ögonskugga också!

Bilder kommer! Var bara tvungen att bli lite entusiastisk en stund och kluddra ner detta!

Tyck till
Postat av: Miriam

Fasiken vad ledsen jag blev.. jag tyckte det stod Meny 575 först och tänkte 'jäklar, nu slår hon på stort med middag innan jul' och så såg jag att det stod MNY.. märks det att jag är hungrig?

2010-12-13 @ 00:18:52
URL: http://bloggiam.blogg.se/
Postat av: Helen

Åh, hihi, en sån besvikelse...! Jag lovar, om det skulle bli en sån jättemeny så skulle du veta det i förväg!

2010-12-13 @ 08:59:00
URL: http://evangelinescorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0