Dag 10- Bloggfavoriter

Lätt. Bara kika i min lista till höger i bloggen. En del läser jag för att det är vänner som skriver, en del för att de skriver om mina intressen och en del bara..för att! Jag är inte sån att jag rotar runt på nätet efter intressanta bloggar hela dagarna så jag har nog noll koll. Oftast går jag via Alizarines eller Karusellens blogg om jag vill läsa om smink- och lacknyheter eller få bra tips och inspiration vad gäller att få på sig dagens ansikte. Ibland känns det ju som att det vore kul att ha lite extra färg och då är verkligen Karusellen det ställe man ska leta på.

I Rebeccas blogg får man inspiration till allt möjligt man inte tänkt på förut. Som att göra smycken av sjöglas eller virka världens sötaste tax!

Min dotters blogg läser jag så fort hon uppdaterat för att hon har så sjuk humor. Hon kan skriva om världens eländesdag och ändå sitter jag och fnissar hejdlöst emellan varven.

Oh well. Det blir inte så uttömmande om mitt bloggläsande som sagt...Nu ska jag ta på mig ansiktet och sen ska vi åka iväg och kika på lite julklappar!

Ha en bra dag!

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0