...å mer träning...

Phew och pust och stånk och stöööön..! Blev 1,5 timmes träning idag fast vi egentligen skulle haft vilodag. Hade missat att vi skulle ha genomgång med tränaren idag så självklart passade vi på att dra ett mördarpass. Avslutade med löpbandet i hyfsad uppförsbacke och i rask marschtakt vilket jag nu känner av så det dånar om det. Är så trötter och slut men ljuvligt avslappnad i kroppen. Ska gå och basta och sen dråsa ihop i soffan! Tränaren gav mig en annan ryggmaskin än "bakvända flyes" så förhoppningsvis ska inte nacken bråka mer.

Jag är så förvånad och amazed över att jag faktiskt KAN träna utan att gå sönder. Tänk om jag faktiskt blir starkare och friskare i kroppen? Att höfterna blir balanserade och jag slipper värk? Det vore ett smärre mirakel med tanke på att jag under så många år inte kunnat göra annat än promenera försiktigt med hunden. Ibland förändras livet åt ett bra håll!


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0